LiveChatt ökar Larmcentralens servicenivå till högsta tänkbara!
Edekyls Larmcentral vänder sig till både företagskunder och privatkunder och är bemannad dygnet runt, året runt. Servicenivån anses vara den högsta i Sverige i jämförelse med likvärdiga företag i branschen. Kommunikationsmöjligheterna med larmcentralen var redan innan LiveChatten hög med hjälp av telefon, kontaktformulär och mail.
Med LiveChatten på www.edekyl.se får kunderna ytterligare ett sätt att nå direktkontakt med Edekyl. Kunderna får oftast svar i realtid och flera ärenden hanteras parallellt vilket gör att Edekyls kunder undviker väntetid.
Till ytterligare hjälp har Edekyl på sin hemsida lagt ut flertalet felsökningsguider gällande värmepumpar. Med hjälp av dem kan kunden i lugn och ro genomföra sin egen felsökning.
Målet är att ge kunderna så många vägar som möjligt till relevant information och hjälp.
- Vår LiveChatt är ett komplement för att öka servicegraden ännu ett snäpp. Redan innan finns det nog inget företag i vår bransch som har lika hög servicenivå som vi på Edekyl. Vi strävar efter att ständigt förbättra direktkommunikationen med våra kunder för att de snabbt och enkelt ska kunna erbjudas hjälp med sina problem och frågor, säger Per Lind filialchef för Larmcentralen.